Sumant esforços per un Nadal sostenible!

Has estat escollit per formar part d’una comissió que té un paper molt important en la gestió de la sostenibilitat. La comissió està formada per joves estudiants d’escoles d’arreu del món i el seu objectiu és fomentar els comportaments responsables (a escala social, econòmica i ambiental) a les escoles del municipi o localitat.

S’acosta Nadal i el consum, en aquestes èpoques, es veu molt incrementat. Per això, després de diverses reunions amb la Comissió de Sostenibilitat (nom al qual respon aquesta entitat) decidiu elaborar un estudi per avaluar les pautes de consum al teu país, ja que, abans de dissenyar plans per actuar, el primer que cal és saber en quin estat ens trobem, quin és el punt de partida.

AdjuntMida
PDF icon Activitat752.29 KB