Cursos anteriors

L'Agenda escolar del medi ambient i el desenvolupament té més de 20 anys d'història.

Va néixer el curs 2002-2003 com una proposta dels mateixos municipis membres de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.

En la primera edició l'agenda escolar tractava sobre el territori, els recursos naturals i la ciutadania, i durant vint anys ha aportat continguts sobre medi ambient a milers de generacions d'alumnes sobre temes molt diversos, per exemple sobre les conseqüències del model de desenvolupament econòmic sobre el medi ambient i sobre les persones, la nostra relació amb l’entorn, el canvi climàtic, el medi ambient i els sentits, l'energia, els objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), tenir una visió ecosistèmica i veure com les persones i el medi, tot està connectat, aprendre com viure 365 dies sense plàstics, com mobilitzar-te en favor del planeta, com frenar l’emergència climàtica o com millorar la qualitat de l’aire.

Podeu recuperar els continguts i activitats d'anteriors cursos de l'agenda escolar a:

Els calendaris escolar dirigits exclusivament per a les aules de primària van néixer el curs 2011-2012.

Podeu recuperar els continguts i activitats d'anteriors cursos del calendari escolar: