L'aigua

Tot just després d’obrir una aixeta, tenim a la nostra disposició un generós raig d’aigua, i podem sentir l’aigua fresca com s’escorre per les mans o escoltar el so de l’aigua com s’escapa fugissera per les canonades o fer una bona neteja dental. Però, quan arriba el moment de tancar l’aixeta? Aquest acte depèn en gran part del grau de consciència de cada persona en les accions que realitza. Si hi ha algú que està segur que disposar d’aigua és una qüestió de màgia, no cal que s’afanyi a tancar l’aixeta per poder continuar gaudint d’un privilegi tan gran . Ara bé, si som conscients que darrera l’aixeta hi ha unes grans infraestructures de captació d’aigua i, encara més enllà, uns sistemes naturals que en depenen, vetllarem perquè no se’n malgasti gens.

AdjuntMida
PDF icon Activitat68.98 KB