guia didàctica

Guia didàctica 2006-2007

Aquesta Guia didàctica va destinada especialment al professorat d'aquests centres educatius de secundària i té per objectiu facilitar l'aprofitament de l'Agenda com a material didàctic a l'aula. En aquesta guia es podran trobar activitats complementàries a l'Agenda: 

Bloc 1: El model de desenvolupament actual

Guia didàctica 2008-2009

En aquest guia didàctica, el mestre o professor hi trobarà orientacions conceptuals relacionades amb les activitats plantejades a l’agenda. Veureu que es tracta de comentaris generals que emmarquen l’activitat i ofereixen unes orientacions conceptuals bàsiques en cas de voler-les dur a terme en el conjunt de l’aula i de manera guiada. També, en cada cas, s’ofereix una proposta d’ampliació, per als que desitgin aprofundir en la temàtica plantejada en l’activitat i assentar els objectius o conceptes proposats.

Guia didàctica 2005-2006

Hi ha diverses opcions per a la utilització didàctica de l’Agenda escolar europea 2005- 2006 del medi ambient i el desenvolupament amb l’alumnat. Alguns exemples són:

– Material de reforç per treballar temàtiques relacionades amb el medi ambient i el desenvolupament en diferents àrees: ciències de la natura, ciències socials, tecnologia, llengua catalana, llengües estrangeres o a les tutories.

Guia didàctica 2004-2005

Hi ha diverses opcions per a la utilització didàctica de l’Agenda escolar europea 2004- 2005 del medi ambient i el desenvolupament amb l’alumnat. Alguns exemples són:

– Material de reforç per treballar temàtiques relacionades amb el medi ambient i el desenvolupament en diferents àrees: ciències de la naturalesa, ciències socials, tecnologia, llengua catalana, llengües estrangeres o a les tutories.

Guia didàctica 2002-2003

En aquesta guia trobareu el recull d'idees i activitats que s'ofereixen a l'agenda escolar del curs 2002-2003 amb algunes orientacions per orientar la tasca del professorat. Totes les activitats volen ser orintacions per treballar el medi ambient i el desenvolupament sostenible des del centre educatiu.