Hi ha diverses opcions per a la utilització didàctica de l’Agenda escolar europea 2005- 2006 del medi ambient i el desenvolupament amb l’alumnat. Alguns exemples són:
– Material de reforç per treballar temàtiques relacionades amb el medi ambient i el desenvolupament en diferents àrees: ciències de la natura, ciències socials, tecnologia, llengua catalana, llengües estrangeres o a les tutories.
– Desenvolumpamnet dels eixos tra n sversals del currículum, com ara l’educació ambiental, l’educació per a la igualtat, l’educació del consumidor, l’educació per a la salut i l’educació per al desenvolupament.
– Material de suport per a la realització d’un crèdit variable o d’una unitat sobre medi ambient i desenvolupament, sobre els processos de participació ciutadana, sobre la qualitat ambiental al municipi o a l’escola o sobre temàtiques ambientals en l’àmbit local i global.
– Els continguts de l’agenda constitueixen una important font de documentació que pot ser emprada per l’alumnat com a suport per a la realització de treballs de recerca en l’àmbit local, europeu o internacional.
– Treballs de cooperació europea en què participi l’alumnat d’escoles de Catalunya, de la província italiana de Chieti i de l’illa de Menorca.
– L’agenda també conté informació, activitats i propostes de caràcter individual que l’alumnat pot fer de manera autònoma.
Adjunt | Mida |
---|---|
Guia didàctica | 1.35 MB |