Guia didàctica 2004-2005

Hi ha diverses opcions per a la utilització didàctica de l’Agenda escolar europea 2004- 2005 del medi ambient i el desenvolupament amb l’alumnat. Alguns exemples són:

– Material de reforç per treballar temàtiques relacionades amb el medi ambient i el desenvolupament en diferents àrees: ciències de la naturalesa, ciències socials, tecnologia, llengua catalana, llengües estrangeres o a les tutories.

– Desenvolupament dels eixos transversals del currículum, com ara l’educacióambiental, l’educació per a la igualtat, l’educació  del consumidor, l’educació per a la salut i l’educació per al desenvolupament.

– Material de suport per a la realització d’un crèdit variable o d’una unitat sobre medi ambient i desenvolupament, sobre els processos de participació ciutadana, sobre la qualitat ambiental al municipi o a l’escola o sobre temàtiques ambientals en l’àmbit local i global.

– Els continguts de l’agenda constitueixen una important font de documentació que pot ser emprada per l’alumnat com a suport per a la realització de treballs de recerca en l’àmbit local, europeu o internacional.

– Treballs de cooperació europea en què participi l’alumnat d’escoles de Catalunya, de la província de Chieti i de la ciutat de Tallinn.

– L’agenda també conté informació, activitats i propostes de caràcter individual que l’alumnat pot realitzar de manera autònoma.

AdjuntMida
PDF icon Guia didàctica847.38 KB