Voluntaris i donants ambientals

Tenir cura del medi ambient és tenir cura de la salut i, per tant, de les persones. Per sort, cada cop som més conscients que la salut del planeta i la nostra estan íntimament relacionades.

Enrolar-se en alguna entitat ambiental o participar com a voluntari en alguna de les nombroses activitats que s’organitzen arreu del món durant tot l’any és, també, una forma d’activisme ambiental.

A Catalunya hi ha més de 200 ONGs ambientals i plataformes ciutadanes que treballen per millorar l’estat del medi ambient i que organitzen activitats de voluntariat, adreçades tant al públic escolar com individual, i que duen a terme projectes diversos: des de tasques de gestió forestal i manteniment de camins, estudis de biodiversitat i observació d’ocells o preservació d’ecosistemes terrestres o aquàtics, fins a campanyes contra el malbaratament alimentari i la promoció del consum responsable.

AdjuntMida
PDF icon Activitat831.04 KB