7 d’abril. Dia Mundial de la Salut

Cada any, per celebrar aquest dia, l’Organització Mundial de la Salut (OMS) selecciona un nou tema d’interès mundial a nivell de salut pública per intentar promoure’n la prevenció i el tractament.

Proposta didàctica complementària per treballar el Dia Mundial de la Salut

Es proposa relacionar la salut directament amb el benestar que ens aporta l’entorn on vivim, o l’entorn on estudiem. Passem moltes hores al dia allà!

Us proposem finalitzar la dinàmica proposada al calendari sortint al pati i dibuixant de manera individual com els agradaria que fos el carrer del davant de l’escola durant les estones d’entrada i sortida. Podeu dibuixar-ho al pati de l’escola o sortir al carrer a fer-ho.

Si voleu investigar més a fons com afecta la contaminació a l’entorn escolar, podeu visionar l’entrevista de Jordi Sunyer, d’ISGlobal que explica com afecta la contaminació al desenvolupament del cervell dels infants (us recomanem aquest enllaç per a cicle superior de primària):

yes Torneu a l'activitat del mes d'abril o torneu a l'índex.