Guia didàctica 2003-2004
Aquesta «Guia didàctica» ofereix eines al professorat per adaptar els continguts de l’agenda al nivell de l’alumnat i facilitar la realització de les activitats, entre d’altres.
Aquesta «Guia didàctica» ofereix eines al professorat per adaptar els continguts de l’agenda al nivell de l’alumnat i facilitar la realització de les activitats, entre d’altres.
L’energia pot provenir de recursos no renovables, potencialment renovables o renovables. Saber d’on ve l’energia que consumim i quanta en consumim és molt important per tal de reduir els efectes sobre el clima i la nostra salut tot implementant mesures d’estalvi energètic.
Quins efectes té a les notres poblacions l'efecte hivernacle, el consum d'energia i la mobilitat?
Moltes vegades llencem a les escombraries productes i objectes que, per a nosaltres, ja no tenen utilitat o que simplement ja no ens agraden i ens destorben. Però aquests productes encara poden ser útils per a molta gent. Us proposem que organitzeu, la vostra classe, un mercat de segona mà en què us intercanvieu productes que ja no tenen utilitat per a vosaltres.
«Cal que siguem conscients de les repercussions socials, econòmiques i ambientals del nostre consum»
A Catalunya vivim sota la influència del clima mediterrani, caracteritzat per períodes de pluja molt variats. Les precipitacions durant l’any es distribueixen de manera irregular: es concentren a la tardor i durant l’estiu pràcticament no plou gens.
Les pluges sovint són torrencials, és a dir, plou molt intensament durant períodes de temps molt curts. En molts casos, aquestes pluges provoquen inundacions que han arribat a ser catastròfiques, sobretot als cursos baixos dels rius.