Què és el calendari?

Els calendaris escolars del medi ambient es relacionen íntimament amb les agendes, amb la diferència que, en aquest cas, s'adrecen a alumnes de primària. Tenen un format de paret, i estan pensats per ser penjats a l’aula. Com en els seus parents propers (les agendes), incorporen continguts d’educació ambiental, relacionats, cada curs, amb una temàtica en concret. També inclouen informació sobre diades internacionals i d’interès ambiental.

Aquest curs serà el cinquè any que s'elaboren des de la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, a través de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, una associació de municipis compromesos amb el medi ambient. Són aquests municipis els qui poden demanar-los.

Descarrega't el calendari