Estrenem un nou curs!

Un total de 75.000 alumnes de Catalunya (eminentment de la província de Barcelona, però també d’altres indrets del territori català) han rebut, aquest curs, les Agendes Escolars del Medi Ambient i el Desenvolupament que elabora la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona.

Per la seva banda, també s’han distribuït 6.700 calendaris escolars a les aules dels 114 municipis que els van demanar.

Fam zerODS !

Assegurem els bons aliments per a tothom!

T’has plantejat mai com seria la teva vida si només poguessis menjar un cop al dia? I si fos un cop cada tres dies? Molts nens i nenes de la teva edat viuen aquesta realitat i des de l’Agenda Escolar volem recordar un any més la importància d’acabar amb la fam arreu del món.

MOBILitza't pels ODS!

Utilitza el mòbil per una mobilitat sostenible i segura!

Envia els teus missatges o imatges fetes amb el mòbil, a través de les xarxes socials, explicant-nos com ho fas tu per desplaçar-te sosteniblement, per anar a l’escola o per realitzar les activitats del dia a dia.

Comparteix quins avantatges penses que té, per al medi ambient i per a la salut de les persones, desplaçar-te a peu o agafar la bicicleta, o fer ús del transport públic per a distàncies més llargues.

Marca't un ODS!

Amb les agendes escolars d’aquest curs volem contribuir a assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Per això durant el curs anirem llençant propostes que volem que ens ajudin a aconseguir aquest repte!

Amb el lema “Marca’t un ODS” us convidem a sumar-vos a aquesta petita gran revolució. Perquè cada petit gest compta per transformar el món en què vivim: eradicar la pobresa, combatre les desigualtats i les injustícies, gaudir d’una bona salut i promoure un desenvolupament sostenible per fer front al canvi climàtic, entre d’altres.