Teixint amb plàstics

El plàstic és per tot arreu! La majoria dels plàstics estan formats per productes derivats del petroli, un combustible fòssil de vida limitada.

En la seva fabricació es consumeix molta energia, és molt difícil i costós de reciclar, i és un dels principals contaminants del sòl i dels oceans. A més, la lluita pel petroli ha esdevingut un dels principals motius de conflictes armats i guerres arreu del món.

Cal fer-ne un ús responsable per preservar el medi ambient i la salut delplaneta i de les persones. I és que estalviant plàstic, també estalviem energia.

Fam zerODS !

Assegurem els bons aliments per a tothom!

T’has plantejat mai com seria la teva vida si només poguessis menjar un cop al dia? I si fos un cop cada tres dies? Molts nens i nenes de la teva edat viuen aquesta realitat i des de l’Agenda Escolar volem recordar un any més la importància d’acabar amb la fam arreu del món.

MOBILitza't pels ODS!

Utilitza el mòbil per una mobilitat sostenible i segura!

Envia els teus missatges o imatges fetes amb el mòbil, a través de les xarxes socials, explicant-nos com ho fas tu per desplaçar-te sosteniblement, per anar a l’escola o per realitzar les activitats del dia a dia.

Comparteix quins avantatges penses que té, per al medi ambient i per a la salut de les persones, desplaçar-te a peu o agafar la bicicleta, o fer ús del transport públic per a distàncies més llargues.

Marca't un ODS!

Amb les agendes escolars d’aquest curs volem contribuir a assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Per això durant el curs anirem llençant propostes que volem que ens ajudin a aconseguir aquest repte!

Amb el lema “Marca’t un ODS” us convidem a sumar-vos a aquesta petita gran revolució. Perquè cada petit gest compta per transformar el món en què vivim: eradicar la pobresa, combatre les desigualtats i les injustícies, gaudir d’una bona salut i promoure un desenvolupament sostenible per fer front al canvi climàtic, entre d’altres.